شرایط و قوانین

ثبت سفارش

ثبت سفارش از طریق سایت و پس از تکمیل سبد خرید و پرداخت انلاین انجام میگیرد.

شیوه و زمان ارسال:

  • شیوه ارسال

سفارشات تهران:
سفارشات داخل شهر تهران با پست ‌پیشتاز ارسال میشود. ارسال با پست حدودا ۲ الی ۵ روز کاری زمان میبرد تا به مقصد برسد. بسته های پُستی در ساعات اداری تحویل داده میشوند.

  • شیوه ارسال سفارشات شهرستان:

تمامی سفارشات شهرستان و حومه تهران با پست پیشتاز ارسال میشوند و حدودا ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان میبرد تا به مقصد برسند. بسته های پستی در ساعات اداری تحویل مشتری داده میشوند.

  • زمان ارسال:

-ارسال بسته ها فقط روز های شنبه تا چهارشنبه انجام میشود و پنجشنبه و جمعه ها و روزهای تعطیل ارسال نداریم. بنابراین سفارشاتی که در روزهای چهارشنبه ثبت شوند، تحویلشان به پست در روز کاری بعد یعنی شنبه انجام میگیرد.

با توجه به حجم بالای سفارشات ، زمان اعلام شده برای تحویل بسته ها حدودی بوده و احتمال وجود کمی تاخیر در تحویل بسته ها امری طبیعی هست.

 

  • شرایط مرجوعی و تعویض:

پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش، تعویض و مرجوع وجود ندارد. در صورت نیاز به تعویض کالا به علت مغایرت در اطلاعات ، ایراد محصول یا ارسال اشتباه، حتما تا قبل از ۴۸ ساعت اقدام بفرمایید. بعد از گذشت ۴۸ ساعت امکان تعویض و مرجو‌عی وجود ندارد.

  • خسارت در هنگام حمل و‌نقل:

مدیکالا نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا تمامی سفارش‏‌ها در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره های پشتیبانی تماس بگیرین تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

  • شرایط عدم حضور مشتری در آدرس هنگام‌ تحویل بسته :

در صورتی که مامور پست و یا پیک به آدرس شما مراجعه کند و شما در آدرس مذکور حضور نداشته باشید ، بسته ی شما برگشت میخورد. هزینه ارسال مجدد با مشتری بوده (هزینه پست یا پیک) و پس از واریز ،دوباره بسته ارسال می شود و اگر مجدد حضور نداشته باشید این روند تکرار می شود.

نحوه ارسال

با پست پیشتاز
هزینه:۳۹ تومان

ارسال با پیک فقط تهران به صورت پس کرایه